THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, March 8, 2012

sebulan je lg...sabar lah

asalamualaikum kawan2...haha..lama betul aku x menulis entri nih..
maklum lah aku sibuk kebelakangan nih..mengalahkan menteri plak kn..
haa..balik kepada entri td...sedar x sedar..
tgl lebih kurang sebulan je lg aku nk melangkah ke final exam..aku harap ni
final exam yg terakhir lah kt kolej nih...sbb pas ni boleh la aku declared yg aku ni
dah abis blaja lepas paper terakhir..yeahhh...da nk grad rupanya...citer mula2
masuk kolej sampai la saat ni masih terpahat dlm ingatan aku...tidak akan lupakan walau
seinci pun..wahh..hebat kn..kalau nk compared ngn citer plkn dulu..maybe citer plkn pun
x sehebat citer kt kolej..tp citer tu nanti aku tulis la kt entri akan dtg..
so tunggu jela ye...skrg ni cume nk mengira detik nk final + aku dah makin
sibuk ngn projek final aku..projek mikropemproses aku dan sebagai nyer..
xmenang tangan aku dibuat nya..akak aku plak sibuk nk suruh aku
amik safety serta merta..tp aku mungkin x amik yg kt kl..
sbb nye takut aku xboleh nk flow pew yg diorg ajar nanti..
apa2 pun...harap2 semua boleh doakan yg terbaik untuk aku taw..insya Allah..
nmpk jer subjek yg aku amik je agk mudah2..tp susah jugak lah
semester ni byk benor nyer menghafal ngn membaca..
tu la paling aku x suker..tp ini la jugak peluang aku nk skor pointer tinggi..
biler lg pointer nk cecah 3.0...hehe...tgok la mana yg aku mampu jela..
ok lah thats all for today..see u soon :)

0 comments: